Suchý február sa vracia s heslom “Nepiť je umenie” a pomáha ľuďom prehodnotiť ich prístup k alkoholu a zároveň zlepšiť ich návyky. Záštitu nad kampaňou prebral aj Trenčín.
Až 400 000 Slovákov rizikovo pije. Minulý rok sa kampane zúčastnilo viac ako 13,5% dospelých v Česku. Otázkou je, či dokážeme dosiahnuť podobné číslo aj u nás. Ročník 2023 bude mať tému “triezveho posúvania hraníc” cez autentickú tvorbu a kreativitu.
Petr Freimann, riaditeľ neziskovej organizácie Suchej únor, sa ku kampani vyjadruje nasledovne: “Pre účastníkov máme tematické oSušky a obrazy s unikátnou autorskou kresbou. Všetkých registrovaných účastníkov opäť prevedieme Sucháčom od začiatku až do konca”.
Pravidlá sú jednoduché: nepiť počas celého februára. Zaregistruj sa ako “Sucháč” na stránkach www.suchyfebruar.sk.
ilustračný obrázok: unsplash
zdroj: trencin.sk